Interviuri Christian Boiron

.
 

Dimensiunea socială în centrul proiectului Boiron

De la început, Christian Boiron a fost convins că este posibil ca o companie să fie condusă altfel: ieşind din opoziția tradițională între conducere și angajați și adunându-i pe toţi în jurul unui proiect unificator.

.
 

Promovarea bunăstării sociale

"Bunăstarea socială", adoptată de companie acum 40 de ani, este, mai presus de toate, o atitudine diferită față de angajați.

Ascultare, comunicare, consideraţie, participare la luarea deciziilor: dincolo de remuneraţie, există multe pârghii pentru mobilizarea echipelor.

.
 

Un angajat împlinit = un angajat performant

Compania este construită pe convingerea că dimensiunea socială și cea economică sunt inseparabile. Succesul proiectului nostru pentru homeopatie începe cu dezvoltarea personală a angajaților, sursă a motivației și, prin urmare, a performanței.

.
 

A pune suflet în muncă

Primul rol al managerului este acela de a oferi un proiect comun echipei și un sens acțiunilor fiecăruia. Deci, pentru a ajuta managerii Boiron să conducă mai eficient, este acordată o atenție deosebită pregătirii lor (comunicare, cunoaștere de sine etc.).