Un alt mod de viaţă în companie

Dezvoltarea personală în slujba performanţei

Christian Boiron a fost întotdeauna convins că o companie poate fi gestionată altfel și că se poate trăi în mod diferit în ea. Astfel, încă din 1974, el a insuflat companiei Boiron concepţia sa unică despre relațiile umane. Și astăzi încă, această abordare originală animă întreaga companie în fiecare zi.

Filosofia socială Boiron este construită pe convingerea că domeniul social și cel economic sunt două dimensiuni ale companiei, care nu pot fi disociate sau ierarhizate:

- dimensiunea socială, deoarece pentru a progresa, compania are nevoie de contribuția fiecărui angajat, de abilitățile sale, de competența și motivația sa; prin urmare, au apărut o serie de acorduri ce contribuie la dezvoltarea personală a  angajatului.

- dimensiunea economică, deoarece orice inovație socială trebuie să găsească o sursă de finanțare durabilă. Din 1979, un acord "fondator" asociază personalul cu performanța economică
a companiei printr-un indicator: rata performanței. 

 

30 de acorduri de întreprindere pentru a susţine starea de
spirit Boiron

Această filosofie se exprimă în mod concret prin treizeci de acorduri semnate, adaptate și reînnoite din anii '70 până astăzi.

 

Asocierea financiară a angajaților la creșterea companiei

 

  • Asigurarea unui  management individualizat al timpului de lucru.
  • Sensibilizarea fiecăruia la propria sa creativitate artistică.
  • Oferirea unei game de formări pentru dezvoltarea personală.
  • Promovarea integrării persoanelor cu handicap.
  • Furnizarea unor instrumente de economii pentru angajați, etc.

 

De-a lungul timpului, aceste acorduri au creat noi moduri de relații între companie și
angajații săi
, încurajând ascultarea reciprocă, comunicarea și performanța colectivă.

 

Bunăstarea socială

image coeur

“Participarea la dezvoltarea Proiectului companiei: Promovarea homeopatiei, este important pentru sănătatea lumii întregi.”

Vezi interviuri Christian Boiron#